Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 
Biuletyn Informacji Publicznej
RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - MZA > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  Drukuj
 

Sposób obsługi interesantów

Godziny pracy oraz terminy i sposób załatwiania interesantów:

Zarząd Spółki:

700 - 1500 od poniedziałku do piątku,

Oddziały Przewozów

("Woronicza", "Kleszczowa", "Stalowa", "Ostrobramska"):

630 - 1430 od poniedziałku do piątku,

 

Skargi i wnioski interesantów

Skargi i wnioski interesantów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, pocztą elektroniczną).
Skargi należy adresować:

            Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o. o.
            Biuro Zarządu i Strategii

            Włościańska 52
            01-710 Warszawa

            telefon: 22-568-7519

            e-mail: skargi@mza.waw.pl

 

Inne informacje zawiera serwis internetowy Miejskich Zakładów Autobusowych Sp. z o.o  [http://www.mza.waw.pl/]

Wnioski o udostępnienie informacji publicznej należy składać na formularzu.
 

Termin załatwiania: bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia skargi lub wniosku do Spółki. W razie niezałatwienia sprawy w tym terminie stosuje się przepisy art. 36-38 kpa.

 

 

 
 
Wprowadził Sidorczuk Krzysztof 18-04-2008
Aktualizujący Sidorczuk Krzysztof 02-07-2014
Zatwierdzający Ulikowski Wojciech 02-07-2014
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 02-07-2014
Liczba odwiedzin: 6817
Rejestr zmian